Januari
# Förlåt av Eve Ensler
# En man som heter Ove av Fredrik Backman
# De tysta systrarna av Joanne Lee
# Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman
Februari
# Damen med bysten av Karin Brunk Holmqvist
# Ensam på Mars av Andy Weir
# Vuxna människor av Marie Aubert
Mars
# Den kallaste flickan i Coldtown av Holly Black
# Erich Zanns musik av H.P. Lovecraft
#Bokbindaren av Andrea Lindgren
# Morfars flicka av Emma Louise
# Majken Linds mordmysterier av Boel Bermann & Olle Söderström
April
# När vargarna kom av Charlotte McConaghy
# 1986 ( del 1 & 2 ) av Jesper Ersgård
# Ole dole av M.J. Arlidge
Maj
# 1986 ( del 3 ) av Jesper Ersgård
# Svärmor av Johan Elfner
# Nu dör vi av Stina Flodén
# Dödstvätterskan av Sara Omar
Juni
# Sommargästen av Anna Sundbeck Klav
# De fallna av Mattais Peterberg
# Demonologi för nybörjare av Caroline Grimwalker
# Pojken i källaren av Stephen Smith
# Paradisets fångar av ArtoPaasilinna
# Instängd: Mina år i sekten Guds barn och hur jag blev fri av Håvard Lillethun
Juli
# Kometen kommer av Tove Jansson
# Du kallade mig djävulens barn av Victoria Spry
# Barnet i mossen av Siobhan Dowd
Augusti
# Morden i Fleat House av Lucinda Riley
# 78 slag i minuten av Johanna Sernelin
# Matrix av Lauren Groff
# Den lilla bokhandeln runt hörnet av Jenny Colgan
# Ensam kvar av Rhiannon Navin
# Grävlingen av Fredrik P. Winter
# Morden på Mörkö av Samuel Karlsson
# Kyrkogårdsboken av Neil Gaiman
September
# Vem som helst utom Ivy Pocket av Caleb Krisp
# Memorys bok av Petina Gappah
# Någon måste stoppa Ivy Pocket av Caleb Krisp
November
December
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar