tisdag 6 april 2021

Så många böcker att läsa

Mina bokhyllor på Storytel och Nextory börjar bli rejält fulla av böcker som jag vill läsa, och när det är dags att påbörja en ny bok så får jag problem med att välja vilken bok jag vill läsa härnäst. Så nu har jag suttit och gått igenom alla böcker och skrivit upp dom på små lappar och lagt i varsin burk. Varje gång jag nu ska börja med en ny bok så får mina barnbarn dra en lapp från varje burk och på så sätt välja ut en bok åt mig. Det blir så mycket smidigare och jag slipper sitta och fundera på vilken av alla intressanta böcker jag ska välja. Jag har även lagt in både barn - och ungdomsböcker så jag kan ha högläsning för den yngsta och den äldsta kan se om hon hittar något som kan falla henne i smaken. Win - win för oss alla ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar