söndag 10 januari 2021

Tisdagstrion - böcker jag ser fram emot att läsa

 


Ugglan & Boken anordnar Tisdagstrion som jag aldrig testat då jag är mer eller mindre ny på det här med bloggande. Årets första trio handlar om böcker som man ser fram emot att läsa. Jag har många böcker som jag ser fram emot att läsa, men de här tre ska jag hinna med att läsa under 2021.

1. Dödsdömd av Sharon Bolton.

2. Cirkusflickan av Camilla Lagerqvist

3.Blondie av Birgitta Andersson 


Alla de här författarna är helt nya bekantskaper för mig, så jag ser verkligen fram emot att läsa de här böckerna.


                    


   

3 kommentarer:

  1. Har inte heller läst några av dem, men är nyfiken på Lagerqvists böcker. Idag är temat i tisdagstrion Färgglada omslag, om du känner för att vara med :-)
    https://ugglanoboken.blogspot.com/2021/01/tisdagstrion-fargglada-omslag.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket, ska titta in så snart jag hinner.

      Radera
  2. Så lite så. Ska snart kolla in dina tips.

    SvaraRadera